Service & support

REGELMATIG ONDERHOUD IS BELANGRIJK VOOR EEN LEKKERE KOP KOFFIE

Je wilt iedere werkdag kunnen genieten van een lekker kopje koffie, daarom is zowel dagelijks als wekelijks onderhoud van je machine belangrijk. Wij leveren de producten die je hiervoor nodig hebt. Het enige wat jij hoeft te doen, is onderhoud plegen. Wij leggen je uit hoe. We helpen je graag bij onverwachte storingen en jaarlijks onderhoud. Ook als je op dit moment nog geen koffie bij ons afneemt, vinden we het geen probleem om je te helpen bij het oplossen van storingen aan je machine.

EERSTE HULP BIJ STORING

We hebben lijstje gemaakt die je kunt gebruiken bij een storing aan jouw apparaat:

  • Wat is de storingcode/melding in de display? Noteer deze.
  • Staat de waterkraan open? Zit er geen knik in de waterleiding?
  • Zijn alle onderdelen goed teruggeplaatst na het schoonmaken?
  • Zijn de uitlooptuitjes van de voorraadbakken naar beneden gezet?
  • Is de mengbeker na het terugplaatsen vastgeklemd aan beide zijden?
  • Heb je al geprobeerd de stekker uit het stopcontact te halen en 5 seconden te wachten voordat je het apparaat weer aanzet?
  • Heb je het apparaat rustig laten opstarten en heb je niet op alle knoppen tegelijk gedrukt?

Het kan voorkomen dat bovenstaand lijstje de storing nog niet oplost. Geen probleem: bel 0546 625 052 of vul het storingsformulier in en wij helpen je graag verder!

HEEFT JE KOFFIEMACHINE EEN STORING?
MELD DEZE DAN HIER.

Je kunt een storing melden door ons tijdens kantooruren te bellen op 0546 625 052 of onderstaand storingsformulier te gebruiken. We zullen de storing zo snel mogelijk in behandeling nemen.




Over de koffiemachine